RONSON rozwija poznański Grunwald

Dzielnica z tak ogromnym potencjałem, zasługuje na najlepsze projekty inwestycyjne – uważają przedstawiciele RONSON Development. Po sukcesie inwestycji Młody Grunwald i Grunwald2 – wieloetapowych projektów, w ramach których wprowadzono na rynek ponad 660 mieszkań, już wkrótce z przedsprzedażą rusza Grunwaldzka 240. To kontynuacja obecności dewelopera na ważnym dla Spółki rynku poznańskim.  

 

Na fali sukcesu naszych poprzednich inwestycji zrealizowanych w Poznaniu, zdecydowaliśmy się uruchomić kolejny projekt w tej dzielnicy. Grunwald ma wiele możliwości rozwojowych, które wzmacniają świetna komunikacja miejska, bliskość zagłębia biurowego, ale też terenów zielonych, takich jak Las Marceliński – mówi Justyna Hamrol-Wasielewska, Regionalny Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w RONSON Development.

 

Grunwaldzka 240 została zaprojektowana jako inwestycja butikowa. W projekcie powstanie tylko 70 mieszkań, o metrażach od 26 do 82 m2. Przeważającą większość będą stanowić mieszkania dwupokojowe z aneksem, o metrażu 35 m2. – Otwiera to możliwości między innymi dla inwestorów, którzy znajdą w ofercie małe, kompaktowe mieszkania, do zakupu pod wynajem – mówi Justyna Hamrol-Wasielewska. Jak dodaje Karolina Bronszewska, Marketing Manager w RONSON Development – Inwestycja już teraz cieszy się bardzo dużą popularnością. Zapowiedź przedsprzedaży sprawiła, że mamy już listę klientów oczekujących, dlatego liczymy, że bardzo szybko zostanie ona sprzedana.

 

NOWY ADRES – DOBRY ADRES

 

Grunwald to jedna z najprężniej rozwijających się dzielnic Poznania, bardzo popularna wśród mieszkańców miasta. – Chcemy wykorzystać jej potencjał, dlatego zdecydowaliśmy się na zakup kolejnej działki, przy ulicy Smardzewskiej. Powstanie tam ponad 300 lokali. Poznański Grunwald to naszym zdaniem dobry adres – mówi Karolina Bronszewska.

 

Opublikowano:
4.03.2021