Kontakt

Serwis Gwarancyjny

Znalazłeś usterkę? Nic nie szkodzi. Skontaktuj się z nami, my zajmiemy się resztą.

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Szczecin
  • Poznań

Doradcy w Warszawie

Napisz lub zadzwoń. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 17:00.

Karolina Misztal

Asystentka działu serwisu

Skorzystaj z formularza

  1. W jednym zgłoszeniu można zgłosić maksymalnie 3 usterki.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wad oraz w miarę możliwości zdjęcia poglądowe.
  3. Do zgłoszenia można załączyć maksymalnie 5 plików (do 5 MB każdy). Pliki powinny zostać zapisane w formacie jpg, png lub pdf.
  4. Po wysłaniu formularza, na adres e-mail podany w zgłoszeniu, zostanie dostarczone potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
  5. Odpowiedź zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.

Doradcy we Wrocławiu

Napisz lub zadzwoń. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 17:00.

Agata Wiatrak

Asystentka działu serwisu

Skorzystaj z formularza

  1. W jednym zgłoszeniu można zgłosić maksymalnie 3 usterki.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wad oraz w miarę możliwości zdjęcia poglądowe.
  3. Do zgłoszenia można załączyć maksymalnie 5 plików (do 5 MB każdy). Pliki powinny zostać zapisane w formacie jpg, png lub pdf.
  4. Po wysłaniu formularza, na adres e-mail podany w zgłoszeniu, zostanie dostarczone potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
  5. Odpowiedź zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.

Doradcy w Szczecinie

Napisz lub zadzwoń. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 17:00.

Seweryn Włodarczak

Młodszy kierownik projektu

Skorzystaj z formularza

  1. W jednym zgłoszeniu można zgłosić maksymalnie 3 usterki.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wad oraz w miarę możliwości zdjęcia poglądowe.
  3. Do zgłoszenia można załączyć maksymalnie 5 plików (do 5 MB każdy). Pliki powinny zostać zapisane w formacie jpg, png lub pdf.
  4. Po wysłaniu formularza, na adres e-mail podany w zgłoszeniu, zostanie dostarczone potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
  5. Odpowiedź zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.

Doradcy w Poznaniu

Napisz lub zadzwoń. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 17:00.

Paulina Rogozik

Koordynator Oddziału

Skorzystaj z formularza

  1. W jednym zgłoszeniu można zgłosić maksymalnie 3 usterki.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wad oraz w miarę możliwości zdjęcia poglądowe.
  3. Do zgłoszenia można załączyć maksymalnie 5 plików (do 5 MB każdy). Pliki powinny zostać zapisane w formacie jpg, png lub pdf.
  4. Po wysłaniu formularza, na adres e-mail podany w zgłoszeniu, zostanie dostarczone potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
  5. Odpowiedź zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
Go up Phone

Wypełnij formularz

Skontaktujemy się z tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

    Przed wyrażeniem zgód zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.

    * Prosimy o wypełnienie pól oznaczonych “*”