Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji biura
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, i ewidencja w systemie wewnętrznym spółki oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych
- Współpraca z dostawcami usług kurierskich i Pocztą Polską
- Zamawianie materiałów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura, w tym artykułów biurowych i spożywczych
- Wsparcie Zarządu w prowadzeniu kalendarza spotkań
- Organizacja i obsługa spotkań biurowych oraz podróży służbowych
- Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach
- Wsparcie w organizacji wydarzeń dla pracowników i współpracowników firmy
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność
- Dobra znajomość obsługi pakietu (MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych
Mile widziane
- Doświadczenie w organizacji spotkań lub wydarzeń grupowych
- Prawo jazdy kat. B