Asystent / Asystentka Biura

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji biura
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, i ewidencja w systemie wewnętrznym spółki oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych
  • Współpraca z dostawcami usług kurierskich i Pocztą Polską
  • Zamawianie materiałów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura, w tym artykułów biurowych i spożywczych
  • Wsparcie Zarządu w prowadzeniu kalendarza spotkań
  • Organizacja i obsługa spotkań biurowych oraz podróży służbowych
  • Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń dla pracowników i współpracowników firmy

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność
  • Dobra znajomość obsługi pakietu (MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych

Mile widziane

  • Doświadczenie w organizacji spotkań lub wydarzeń grupowych
  • Prawo jazdy kat. B

Go up Phone

Wypełnij formularz

Skontaktujemy się z tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

    Przed wyrażeniem zgód zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.

    * Prosimy o wypełnienie pól oznaczonych “*”