Wielkie zainteresowanie projektem Ursus Centralny. Ronson Development zebrał 25 rezerwacji w ciągu pierwszego dnia przedsprzedaży

Dużym sukcesem zakończył się pierwszy dzień otwarty w najnowszej inwestycji Ronson Development – Ursus Centralny. Nowo otwarte biuro sprzedaży przy ul. Gierdziejewskiego 23 odwiedziło tego dnia ponad 60 potencjalnych klientów, a 25 z nich zdecydowało się na wstępne rezerwacje mieszkań.

W minioną sobotę, 16 marca, oficjalnie ruszyła przedsprzedaż mieszkań na osiedlu Ursus Centralny, które powstaje w samym sercu warszawskiego Ursusa. W pierwszym etapie inwestycji wybudowanych zostanie 138 lokali, a docelowo w ramach całej inwestycji – około 1600 mieszkań. Będzie to tym samym największa inwestycja w historii Ronson Development.

– Ursus Centralny to projekt bardzo wyczekiwany przez klientów, o czym świadczy olbrzymie zainteresowanie i duża frekwencja podczas premierowego dnia otwartego w ostatnią sobotę. Do naszego doradcy ds. sprzedaży dosłownie ustawiały się kolejki, a aż 25 osób, które zajrzały tego dnia do naszego nowego biura sprzedaży, zdecydowało się od razu na zarezerwowanie wybranego lokalu. Łącznie mamy już 40 rezerwacji – wskazała Karolina Bronszewska, marketing manager w Ronson Development.

W pierwszym etapie Ursusa Centralnego klienci mogą wybierać spośród mieszkań 2-, 3- i 4-pokojowych o kompaktowych metrażach. Większość oferty stanowią lokale od 32 do 65 m2. Celem Ronson Development było spełnienie oczekiwań osób, które szukają swojego pierwszego mieszkania i chciałyby połączyć atrakcyjną cenę z wygodną lokalizacją.

A lokalizacja przy ul. Gierdziejewskiego jest niewątpliwym atutem projektu. Stacja kolejki Warszawa Ursus znajduje się zaledwie 500 m stąd. Mieszkańcy będą mieli w zasięgu ręki także powstający po sąsiedzku EKOpark.

Oprócz wygodnego dojazdu do centrum, Ronson Development chce zapewnić mieszkańcom Ursusa Centralnego możliwość załatwienia wszystkich codziennych spraw na terenie osiedla. Projekt będzie samowystarczalny, w czym pomoże bogaty wybór lokali usługowych, wewnętrzny bulwar z ofertą rekreacyjną, a także kompleks szkolno-edukacyjny, który powstanie na terenie osiedla.

Deweloper kolejny raz decyduje się na koncepcję „miasta w mieście”, którą z sukcesem wprowadził w projekcie Miasto Moje na warszawskiej Białołęce. Osiedle to jest jednym z bestsellerów spółki. W ramach pierwszych dwóch, zakończonych już etapów, powstały łącznie 353 lokale, z czego niemal wszystkie zostały sprzedane jeszcze na etapie budowy. Niedawno wystartowała budowa trzeciego etapu ze 196 lokalami, a docelowo Miasto Moje będzie liczyć około 1500 lokali.

Opublikowano:
19.03.2019