RONSON Development dołącza do programu Karta Dużej Rodziny

RONSON Development, jako drugi deweloper w Polsce, dołącza do programu Karta Dużej Rodziny. Programem będą objęte dwa projekty cieszące się największą popularnością w warszawskim portfolio dewelopera – Ursus Centralny i Miasto Moje. „To dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu”.

 

Bezpłatne podpisanie aktu notarialnego na umowę deweloperską oraz 20% rabatu na zakup drugiego miejsca garażowego – to oferta dewelopera dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny, do zrealizowania w inwestycjach w Ursusie oraz na warszawskiej Białołęce.

 

Nasza uwaga od lat skoncentrowana jest na rodzinach. W każdym z miast, w których jesteśmy obecni z naszymi projektami, powstają osiedla im dedykowane. Takie inwestycje nazywamy samowystarczalnymi, bo przyszli mieszkańcy mogą w nich znaleźć wszystko co niezbędne do codziennego życia – szeroką bazę handlowo-usługową, edukacyjną, ale też przestrzenie do rekreacji – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. Jak dodaje – W inwestycjach takich jak Ursus Centralny i Miasto Moje dużą rolę odgrywają udogodnienia tworzone z myślą o najmłodszych mieszkańcach. Dla przykładu, w inwestycji Miasto Moje zaprojektowaliśmy liczne place zabaw z trampolinami i zjeżdżalniami, plac gier, a w 5. etapie inwestycji powstanie duży statek piracki. Zaletą osiedla są ścieżki spacerowe oraz wewnętrzny pasaż pozbawiony ruchu kołowego, co zapewnia bezpieczeństwo najmłodszym. Na terenie tej inwestycji działają także przedszkole i żłobek.

Karta Dużej Rodziny to projekt skierowany do rodzin 3+. Posiadacze Karty mają możliwość tańszego korzystania z oferty instytucji publicznych i firm prywatnych, m.in. z branży handlowej, paliwowej, bankowej, czy rekreacyjnej.

Program Karta Dużej Rodziny, poprzez wsparcie budżetu rodzin wielodzietnych, a tym samym ułatwienie im dostępu do dóbr i usług, wpisuje się w bliską nam ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu – podsumowuje Boaz Haim.

W Programie zarejestrowanych jest 4 mln użytkowników, a wspierają go największe marki – obecnie 8 tys. partnerów. – Wspólne działania na rzecz polskich rodzin przynoszą wymierne rezultaty. Oprócz oczywistych korzyści finansowych dla wspieranych rodzin, są to zmiana świadomości i wzmacnianie pozytywnego wizerunku dużej rodziny. Cieszymy się, że do grona partnerów dołącza jedna z wiodących firm deweloperskich. Dzięki temu beneficjenci Programu otrzymają wsparcie w zaspokojeniu swoich potrzeb mieszkaniowych – mówi Dorota Bojemska, Przewodnicząca Rady Rodziny przy Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej.

Opublikowano:
19.04.2021